Samsung uważa, że jego najnowszy modele telewizora – Samsung Sero – może być pożądanym towarem wśród milenialsów.
Samsung Sero, to 43-calowy telewizor, który został zaprojektowany z myślą o „pokoleniu Y” (milenialsi). To co go wyróżnia na rynku, że możliwość oglądania w pozycji wertykalnej (pionowej). A dlaczego tak? Firma uważa, że milenialsi konsumują bardzo dużo treści pionowych (np. Instagram, Snapchat) i mogą być zainteresowani wyświetlaniem ich na większym ekranie.
Sero ma minimalistyczny wygląd i został tak zaprojektowany by ładnie wyglądać gdy nie jest używany. Sero może przyjąć pozycję pionową lub poziomą w zależności od upodobań. Telewizor może też pełnić funkcję dużej ramki cyfrowej na zdjęcia, lustrzane odbicie telefonu lub wizualizator muzyki.
Samsung Sero ma kosztować około 1600 dolarów amerykańskich (około 6200 zł). Telewizor ma być dostępny na razie na rodzimym rynku Korei Południowej pod koniec maja.