W końcu. PKO BP dotrzymał słowa i wdrożył usługę Apple Pay u siebie. Dosłownie przed chwilą dodałem swoją kartę płatniczą w aplikacji Wallet bez żadnych problemów.
Informacje o dzisiejszej premierze pojawiały się w sieci od dłuższego czasu. Wcześniej, w oficjalnych komunikatach prasowych, PKO BP mówiło, że wdrożenie będzie w trzecim kwartale. Całe to opóźnienie zostało spowodowane wrześniową konferencją Apple na której firma prezentowała nowe urządzenia. W związku z tym wydarzeniem nie mogły odbywać się inne wydarzenia związane z Apple.
Dzień dobry, Apple Pay! https://t.co/skjShOas24 @VISA_PL @MastercardPL pic.twitter.com/w24slPEpkk
— PKO Bank Polski (@PKOBP) 2 października 2018
Po sieci krążą informacje, że występują problemy z dostaniem SMS z kodem aktywacyjnym – nie przychodzi a jak przychodzi to z dużym opóźnieniem. Jest to zapewne spowodowane bardzo dużym zainteresowaniem usługą i serwery bankowe są rozpalone do czerwoności. Zalecam odrobinę cierpliwości. W moim przypadku SMS przyszedł natychmiast.
Czytaj także: Logowanie do PKO BP – jak zrobić to bezpiecznie?
PKO to dziesiąty bank w naszym kraju który ma w ofercie Apple Pay – wcześniej były to mBank, Pekao, Getin Bank, Nest Bank, Raiffeisen Polbank, Alior Bank, BGZ BNP Paribas, BZ WBK (obecnie Santander) oraz T-Mobile Usługi Bankowe.
1 komentarz
U mnie również dodanie karty do Wallet bez zakłóceń, sms przyszedł natychmiast.