Z początkiem września OPPO rozpoczęło współpracę z dwiema nowymi firmami serwisowymi – międzynarodową CTDI oraz lokalną, największą w Polsce południowej, W&K. Partnerstwo ma zapewnić jeszcze wyższy poziom obsługi posprzedażowej producenta. Obie firmy odpowiedzialne będą za naprawy gwarancyjne, jak i pogwarancyjne wszystkich produktów OPPO.
Z początkiem września OPPO podpisało umowy partnerskie z dwoma nowymi podmiotami serwisowymi – CTDI oraz W&K. W efekcie obydwa serwisy będą wykonywać, na rzecz producenta, naprawę sprzętów w ramach gwarancji, jak i usług pogwarancyjnych. OPPO współpracuje w Polsce z czterema autoryzowanymi serwisami, dzięki czemu klienci z całego kraju mają dostęp do usług posprzedażowych.
Użytkownicy produktów marki OPPO mogą liczyć na wsparcie poprzez bezpośredni kontakt z każdym z serwisów. Wszystkie firmy świadczą usługi w modelu door-to-door. Dzięki temu klient może zamówić kuriera po odbiór sprzętu, który zostanie dostarczony z powrotem po naprawie pod wskazany adres.
Ponadto serwis W&K będzie pierwszym w Polsce salonem serwisowym OPPO dostępnym w modelu walk-in – klient będzie mógł przekazać uszkodzony sprzęt osobiście oraz zasięgnąć informacji o naprawie swojego urządzenia. Punkt ten znajduje się w Krakowie przy ulicy Jana Zamoyskiego 81.
Informacje o CTDI
CTDI to globalna firma, oferująca kompleksowe usługi w zakresie rozwiązań inżynieryjnych, serwisowych i logistycznych dla przemysłu komunikacyjnego. CTDI posiada 100 oddziałów w 22 krajach na niemal wszystkich kontynentach i zatrudnia 17 500 pracowników. Polski oddział firmy działa już od 2000 roku.
Informacje o W&K
Firma W&K z siedzibą w Krakowie od 2005 świadczy usługi serwisowe sprzętu telekomunikacyjnego i IT. Obecnie jest największym serwisem telefonów komórkowych w południowej Polsce.