Njusy

OPPO zostało partnerem Ligi Mistrzów UEFA

Pinterest LinkedIn Tumblr

OPPO, producent smartfonów oraz urządzeń IoT, zostało oficjalnym partnerem najlepszych rozgrywek piłkarskich jakimi jest Liga Mistrzów! Współpraca będzie obowiązywać przez dwa sezony.

OPPO, to pierwsza w historii chińska marka, która rozpoczęła współpracę z UEFA Champions League.

Zostaliśmy pierwszym chińskim partnerem UEFA Champions League. Idee tych rozgrywek znakomicie współgrają z wartościami naszej marki, która kładzie silny nacisk na innowacyjność oraz stawianie czoła przeciwnościom w myśl motta „Inspiration Ahead”. Wierzymy, że współpraca z UEFA Champions League nie tylko pozwoli nam dalej tworzyć silną społeczność, która wspólnie przeżywa i dzieli się sportowymi emocjami, ale również umocni naszą pozycję na rynku europejskim. William Liu, President of Global Marketing, OPPO

Podczas tych rozgrywek promowane będą flagowe smartfony producenta z serii Reno i Find X oraz pokazywane będą najnowsze urządzenia IoT producenta, w tym słuchawki i smartwatche.

W ramach współpracy z UEFA Champions League, OPPO będzie szeroko promowane podczas transmisji ze spotkań, na stadionach, w tym bandach reklamowych wokół boisk, na stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych.

Ponadto, w ramach akcji „Inspiration Moments”, firma będzie zachęcać kibiców do uchwycenia wyjątkowych momentów z boisk piłkarskich. Najlepsze zdjęcia zostaną udostępnione w sekcji „OPPO Gallery” na oficjalnej stronie internetowej UEFA oraz dedykowanej stronie poświęconej rozgrywkom.

Od ponad 5 lat dzielę się swoją wiedzą na temat elektroniki użytkowej. Tworzę poradniki technologiczne rozwiązujące realne problemy napotykane podczas użytkowania sprzętu. Recenzuję elektronikę taką jak routery, audio, smartfony, laptopy itp.

Skomentuj