OPPO, producent smartfonów oraz urządzeń IoT, zostało oficjalnym partnerem najlepszych rozgrywek piłkarskich jakimi jest Liga Mistrzów! Współpraca będzie obowiązywać przez dwa sezony.
OPPO, to pierwsza w historii chińska marka, która rozpoczęła współpracę z UEFA Champions League.
Zostaliśmy pierwszym chińskim partnerem UEFA Champions League. Idee tych rozgrywek znakomicie współgrają z wartościami naszej marki, która kładzie silny nacisk na innowacyjność oraz stawianie czoła przeciwnościom w myśl motta „Inspiration Ahead”. Wierzymy, że współpraca z UEFA Champions League nie tylko pozwoli nam dalej tworzyć silną społeczność, która wspólnie przeżywa i dzieli się sportowymi emocjami, ale również umocni naszą pozycję na rynku europejskim. William Liu, President of Global Marketing, OPPO
Podczas tych rozgrywek promowane będą flagowe smartfony producenta z serii Reno i Find X oraz pokazywane będą najnowsze urządzenia IoT producenta, w tym słuchawki i smartwatche.
W ramach współpracy z UEFA Champions League, OPPO będzie szeroko promowane podczas transmisji ze spotkań, na stadionach, w tym bandach reklamowych wokół boisk, na stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych.
Ponadto, w ramach akcji „Inspiration Moments”, firma będzie zachęcać kibiców do uchwycenia wyjątkowych momentów z boisk piłkarskich. Najlepsze zdjęcia zostaną udostępnione w sekcji „OPPO Gallery” na oficjalnej stronie internetowej UEFA oraz dedykowanej stronie poświęconej rozgrywkom.