Instagram

Instagram chce być jak TikTok

Pinterest LinkedIn Tumblr

Instagram czuje oddech konkurencji na swoich plecach. Bardzo. Wszystko wskazuje na to, że w najbliższym czasie serwis przejdzie duże zmiany i nie będzie służył tylko i wyłącznie do publikacji kwadratowych zdjęć.

Adam Mosseri, szef Instagrama, ostatnio zaczął publikować wiele krótkich filmów na temat tego znanego medium. W jednym z ostatnim podzielił się o nadchodzących zmianach jakie firma chce wprowadzić.

Instagram chce się skupić na czterech filarach: kreatorzy, wideo, zakupy oraz wiadomości. W swoim nagraniu Mosseri przyznaje, że TikTok jest potężną konkurencję i Instagram musi walczyć o użytkownika. Nie chce by IG kojarzył się z kwadratowymi zdjęciami. Zmiana jaka nastąpi w ciągu kilku miesiące, to lepsze rekomendacje. Algorytm będzie pomagał odkrywać ciekawe treści których jeszcze nie widzieliśmy.

Instagram pracuje też mocno nad wideo, które ma być wciągające, pełnoekranowe i przyjazne urządzeniom mobilnym.

Od ponad 5 lat dzielę się swoją wiedzą na temat elektroniki użytkowej. Tworzę poradniki technologiczne rozwiązujące realne problemy napotykane podczas użytkowania sprzętu. Recenzuję elektronikę taką jak routery, audio, smartfony, laptopy itp.

Skomentuj