Ciekawe akcje marketingowe

SOCIAL CRASH – kampania przeciwko wypadkom na drogach powodowanych przez przeglądanie mediów społecznościowych

Pinterest LinkedIn Tumblr

Ile razy zdarzyło się przeglądać Fejsa czy Instargrama podczas prowadzenia samochodu? Ile razy odpisywałeś/-aś na wiadomości SMS, który nie mogłby poczekać aż dojedziesz do celu? W Internecie pojawiła się oryginalna akcja, która ma uświadamiać by robić takich rzeczy podczas prowadzenia samochodu.

Cała akcja została stworzona w Argentynie. Kraju w którym bardzo dużo osób korzysta z mediów społecznościowych. To całe uzależnienie od Fejsbuka, Instagrama i całej tej atencji jest tak duże, że odsetek wypadów spowodowanych przez SM jest bardzo duży. Statystyki podają, że rocznie ginie ponad 8000 osób z tego powodu.

Social Crash - ilustracja z kampanii
Social Crash – ilustracja z kampanii

W najbardziej ruchliwych miejscach Kordoby (Argentyna) stanęły „billboardy” przedstawiające rozbite samochody o charakterystyczne ikonki mediów społecznościowych. Co więcej, została stworzona prosta gra dla najmłodszych, która polega na omijaniu emotikonek.

Dzisiaj można mówić o sporym sukcesie akcje. Wokół akcji zrobić się całkiem spory szum.

Od ponad 10 lat jestem zaangażowany w świat elektroniki użytkowej, zdobywając szeroką wiedzę i doświadczenie w testowaniu oraz recenzowaniu najnowszych technologii. Moja kariera obejmuje pracę w wiodących firmach technologicznych, gdzie specjalizowałem się w rozwiązywaniu złożonych problemów technicznych oraz doradzaniu w kwestiach wyboru sprzętu. Na moim blogu publikuję dokładne poradniki oraz recenzje urządzeń takich jak smartfony, routery i słuchawki, oferując czytelnikom rzetelne informacje oparte na wieloletnim doświadczeniu i skrupulatnych testach. Moim celem jest dostarczanie treści, które pomagają w podejmowaniu świadomych decyzji zakupowych oraz pełnym wykorzystaniu możliwości nowoczesnej elektroniki.

Skomentuj