Katowice to stolica województwa śląskiego i miasto, które przyciąga coraz więcej inwestorów. Rozwój przedsiębiorczości w Katowicach powoduje, że rośnie konkurencja w wielu branżach. Jeśli zastanawiasz się, dlaczego konkurencyjne firmy mają lepszą pozycję na rynku i są bardziej rozpoznawalne, niż Twoja marka – odpowiedź jest prosta – to efekt skutecznego pozycjonowania w Katowicach. Kluczem jest tutaj wybór odpowiednich słów kluczowych.

Pozycjonowanie Katowice – odpowiednie frazy kluczowe

To dzięki słowom kluczowym użytkownik trafia właśnie na Twoją stronę internetową. Frazy kluczowe powinny znaleźć się w nagłówkach, tagu Meta Title i treściach. Co istotne, frazy kluczowe powinny naturalnie wpisywać się w teksty tak, aby roboty Google uznały je za przyjazne. Pamiętajmy, że w pierwszej kolejności piszemy treści dla ludzi. Wyróżnia się kilka rodzajów fraz kluczowych:

  • frazy brandowe – nakierowują bezpośrednio na produkt lub nazwę firmy,
  • frazy lokalne – związane są z lokalizacją i rodzajem branży,
  • frazy long tail – stosowane głównie w branży e-commerce,
  • frazy poradnikowe – odpowiadają na zadawane przez internautów pytania: jak?, gdzie? i po co?, warto je stosować w tekstach blogowych.

Pozycjonowanie Katowice – lokalne SEO

Pozycjonowanie w mieście Katowice opiera się na frazach lokalnych, które mogą być następnie poszerzone o frazy ogólnopolskie. Pozycjonowanie lokalne zalecane jest przedsiębiorcom, którzy prowadzą swoją działalność na terenie Katowic i okolic. Lokalizacja w pozycjonowaniu jest niezwykle ważna, szczególnie, jeśli chcesz pozyskać klientów w pobliżu siedziby swojej firmy. Użytkownik, wpisując poszukiwaną frazę do wyszukiwarki często dodaje również nazwę miasta po to, aby Google pokazało mu opcje najbliżej miejsca zamieszkania. Lokalne pozycjonowanie pozwoli uzyskać wysoką pozycję w wyszukiwarce, zwiększyć konwersję i ruch na stronie. Podczas pozycjonowania lokalnego nie można zapomnieć o założeniu wizytówki w Google Moja Firma, która pozwoli wypromować Twoją stronę internetową w okolicy.

Czytaj także: Core Web Vitals update nie będzie wpływać negatywnie na pozycje w Google

Pozycjonowanie Katowice – jak zrobić to skutecznie?

Pozycjonowanie stron internetowych w Katowicach (zobacz: https://greenparrot.pl/nasza-oferta/pozycjonowanie-stron-internetowych/katowice/) jest przedsięwzięciem niezwykle wymagającym, podobnie, jak w innych dużych miastach. Pozycjonowanie stron powinno być przeprowadzane w sposób konsekwentny i systematyczny, ponieważ SEO jest procesem długotrwałym, a nie tylko jednorazowym działaniem. Przede wszystkim należy opracować skuteczną strategię pozycjonowania, która opiera się na kilku fundamentach. Należą do nich:

  • audyt SEO – rozpoznanie błędów, które trzeba poprawić na stronie internetowej,
  • dobór adekwatnych słów kluczowych,
  • optymalizacja strony www,
  • link building w oparciu o wartościowe witryny.

Angażujące i merytoryczne treści na stronie przyciągają internautów. Najważniejsze, aby zadbać o opisy produktów, kategorii oraz regularnie zamieszczać specjalistyczne artykuły na blogu. Linki zewnętrzne pozwolą również uzyskać większy ruch na stronie.

Author

Uwielbiam nowe technologie oraz wszelkiego rodzaju gadżety (ale tylko te użyteczne). Pochłaniam nowości i ciekawostki związane z technologią. Uważam, że technologia może nam bardzo pomóc (o ile będzie używana z rozwagą). Na etacie programuję w JavaScript, w wolnej chwili cykam zdjęcia.

Skomentuj