Social media – jak stać się prawdziwym ninja?

3
Posted Lipiec 28, 2016 by Jakub in Aktualności
Social media marketign - jak prowadzić?

Poruszanie się w social mediach, nie jest rzeczą ani prostą ani łatwą. Wydawać by się mogło jednak, ze przecież skoro kanały social media są obecnie tak powszechne, to w zasadzie każdy może je w odpowiednio skuteczny sposób prowadzić. Warto jednak zastanowić się, czy aby na pewno tak właśnie jest. Odpowiedź na to pytanie, powinien pomóc wam znaleźć poniższy artykuł.

 

Social media są demokratyczne

Social media są oczywiście stworzone dla każdego. Warto jednak wiedzieć, ze podobnie jak każde narzędzie, bo w tej chwili musimy je już rozpatrywać w kategoriach narzędzi, rządzą się one swoimi prawami. I właśnie o te prawa wszystko się rozbija. Zarówno Facebook, jak i Instagram czy jakikolwiek inny portal społecznościowy działa nie tylko na zasadzie tego, żeby w ogóle na nim publikować, ale przede wszystkim, posiada on swoje bardzo ściśle określone algorytmy. Ich działanie jest tajemnicą dla laika, natomiast prawdziwy social media ninja, będzie wiedział dokładnie jak wykorzystywać ich potencjał.

 

Monitorowanie i analiza – podstawą sukcesu

Sama umiejętność publikacji odpowiednich treści na danych kanałach social media, nie wystarczy, aby w odpowiedni sposób je prowadzić. Co więcej, nie gwarantuje nam tez ona całkowitej skuteczności, jeśli chodzi o te właśnie kanały. Warto zatem wiedzieć, co jeszcze w bezpośredni sposób wpływa na to, że nasze treści, które publikujemy w Sieci, przyciągają odpowiednią ilość odbiorców. Podstawą, jeśli chodzi o skuteczność prowadzenia kanałów social media, jest ich monitorowanie i analizowanie ruchu. To jednak wymaga od nas, jako użytkowników, znajomości odpowiednich do tego celu narzędzi. Jeśli jednak ktoś zupełnie nie wie, jak się takimi narzędziami posługiwać, zostaje mu jeszcze jedno wyjście.

 

Firmy pomagające w monitorowaniu social media

W myśl zasady, która mówi, że jeśli sam nie potrafię czegoś zrobić, to zawsze lepiej poprosić o pomoc, tak jest właśnie z monitoringiem social mediów. Na rynku istnieje szereg różnego rodzaju firm, które taki czy inny sposób zajmują się właśnie monitorowaniem ruchu oraz kanałów social media. Dzięki ich pomocy, jesteśmy w stanie prowadzić nasze media społecznościowe nie tylko w sposób atrakcyjny dla odbiorcy, ale także w sposób skuteczny i tak, aby ruch na tych kanałach stopniowo się zwiększał.

Monitoring mediów możesz zlecić np firmie: Brandninja.pl


3 odpowiedzi


  1.  

    Jak zostać ninja? Przede wszystkim przez praktykę i samodoskonalenie. Nie ma lepszej metody. ;)




  2.  

    Samo zbieranie danych pozwala udoskonalać strategię, wprowadzać do niej niezbędne zmiany. A tych zazwyczaj jest bardzo dużo.




  3.  

    myslalam, ze się dowiem czegos wiecej. a tu wychodzi na to, za aby stać się ninją trzeba się zgłośić do brandninja.pl





Leave a Reply to ithings Anuluj pisanie odpowiedzi

(wymagane)